Як запобігти дезорієнтації і дезадаптації лежачого хворого — пам'ятка

52
Прикуті до ліжка хворі окрім фізичного дискомфорту переживають психологічний тиск через свою безпорадність. Завдання медперсоналу та членів родини — дали хворій людині відчуття включеності в життя сім'ї, а також підтримувати орієнтацію у часопросторі.

Як підтримати пацієнта, який дезорієнтований у просторі? 

  • Заохочуйте пацієнта спілкуватися з родиною, друзями, а рідних попросіть частіше його відвідувати. Так хворий не відчуватиме себе ізольованим від близьких та братиме участь в житті своєї сім’ї. 

Читайте: Психологічне навчання пацієнтів

  • Заохочуйте хворого до самостійного догляду за собою. Йдеться не про відсутність допомоги з боку медичного персоналу, а саме про збереження самодостатності людини в такому вразливому стані.
  • Хваліть хворого, якщо йому вдається підвищити свій рівень самообслуговування, наголошуйте на прогресі та завжди відзначайте  покращення стану здоров’я. Проте не перестарайтеся — у хворого не повинно складатися враження,  що до нього ставляться як до дитини, яка нічого не вміє. Такі нюанси дуже впливають на самоповагу пацієнта.
  • Якщо у пацієнта проблеми з зором чи слухом, подбайте про забезпечення слуховим апаратом, окулярами тощо.
  • Пацієнту у дезорієнтованому стані повідомляйте час та місце знаходження. Можна додатково розповісти про речі, які дадуть змогу краще орієнтуватися хворому у часопросторі.
  • Подбайте про зручні та безпечні умови перебування хворого, аби пацієнта ніщо не могла травмувати.
  • Якщо пацієнтові доводиться змінювати місце чи обставини перебування, проясніть йому в чому полягають зміни та чим вони викликані.
  • Цікавтеся психологічним станом хворого та в разі його емоційного дискомфорту подбайте про психологічну адаптацію з відповідним фахівцями. 


Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО.

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Спробуйте безплатно

Читайте безплатний презентаційний номер е-журналу «Управління закладом охорони здоров’я». Ознайомтеся із функціоналом і сервісами. Оцініть переваги е-журналу в дії!

Книжкова полиця

«Новий номер УЗОЗ»

Електронна книга «ЗБІРНИК посадових інструкцій лікарів та керівників ЛПЗ»

для передплатників е-журналу «Управління закладом охорони здоров'я»

Читати книгу

Спробуйте безплатно

Безплатний презентаційний номер е-журналу «Довідник головної медичної сестри» — чудова можливість ознайомитися з ним та оцінити корисність публікацій.




© Медична справа, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу.

Журнал «Управління закладом охорони здоров’я», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: КВ №11426-299Р від 11.07.2006.

Журнал «Довідник головної медичної сестри», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: КВ №18737-7537Р від 14.02.2012.


 


  • Ми в соцмережах

Зареєструйтеся — і двері для Вас відчинені!

Отримуйте лише фахову інформацію:
  • скачуйте зразки документів безплатно
  • користуйтеся нормативно-правовою базою
  • дізнавайтеся новини галузі охорони здоров’я

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І читатиму далі
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль