Анкетування пацієнтів диспансерно-поліклінічного відділення — приклад

139
Збережіть собі приклад анкетування пацієнтів поліклініки та використайте, щоб розробити опитувальник для відвідувачів вашого закладу.

Перегляньте приклад Анкети анонімного опитування пацієнтів щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду у диспансерно-поліклінічному відділенні

АНКЕТА
анонімного опитування пацієнта
щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду
у диспансерно-поліклінічному відділенні
КЗ «Зразківський обласний онкологічний диспансер»

1. Чи задоволені Ви роботою реєстратури?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Велика черга до реєстратури.
  • Інше:_____________________________________________________________________

2. Чи задоволені Ви ставленням до пацієнтів медичних сестер?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Медсестри неуважні, до пацієнтів ставляться недоброзичливо.
  • Несвоєчасно обслуговують пацієнтів пільгових категорій.
  • Інше:_____________________________________________________________________

Анкетування пацієнтів диспансерно-поліклінчного відділенняЧитайте: "Санбюлетень — розробляємо згідно з вимогами МОЗ"

3. Чи якісно обслуговують пацієнтів медичні сестри диспансерно-поліклінічного відділення?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

______________________________________________________________________________

4. Чи задоволені Ви умовами перебування у диспансерно-поліклінічному відділенні?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Неналежний санітарний стан відділення.
  • Неналежні побутові умови перебування пацієнтів.
  • Медична допомога недоступна для пацієнтів з обмеженою руховою активністю.
  • Інше:_____________________________________________________________________

Анкетування пацієнтів диспансерно-поліклінчного відділенняЧитайте: "Утилизация и уничтожение лекарственных средств – общие правила и формы"

5. Чи достатньо оглядової інформації, яку підготували медичні сестри?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть якої інформації бракує:

  • Про основне захворювання.
  • Щодо профілактики різних захворювань.
  • Інше:_____________________________________________________________________

Вкажіть, що на Вашу думку необхідно для поліпшення медсестринського обслуговування у відділенні:

  • збільшити кількість медичного персоналу;
  • поліпшити облаштування приміщень для загального користування пацієнтів (гардероби, туалетні кімнати), місця для очікування прийому у лікаря;
  • збільшити час для спілкування з пацієнтами.

Анкетування пацієнтів диспансерно-поліклінчного відділенняЧитайте: "Списання ліків та медичних виробів: 34 відповіді на актуальні запитання"

Ваші побажання щодо поліпшення роботи медичних сестер:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Дякуємо за Ваші відповіді!

Анкета є добровільною.

Відомості, отримані при обробці даних анкети, будуть використані для вдосконалення сестринського (медичного) догляду.

Заступник головного лікаря
з медсестринства                                          
Іщенко                                                  О. М. Іщенко



Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО.

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Спробуйте безплатно

Читайте безплатний презентаційний номер е-журналу «Управління закладом охорони здоров’я». Ознайомтеся із функціоналом і сервісами. Оцініть переваги е-журналу в дії!

Книжкова полиця

«Новий номер УЗОЗ»

Електронна книга «ЗБІРНИК посадових інструкцій лікарів та керівників ЛПЗ»

для передплатників е-журналу «Управління закладом охорони здоров'я»

Читати книгу

Спробуйте безплатно

Безплатний презентаційний номер е-журналу «Довідник головної медичної сестри» — чудова можливість ознайомитися з ним та оцінити корисність публікацій.




© Медична справа, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу.

Журнал «Управління закладом охорони здоров’я», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: КВ №11426-299Р від 11.07.2006.

Журнал «Довідник головної медичної сестри», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: КВ №18737-7537Р від 14.02.2012.


 


  • Ми в соцмережах

Зареєструйтеся — і двері для Вас відчинені!

Отримуйте лише фахову інформацію:
  • скачуйте зразки документів безплатно
  • користуйтеся нормативно-правовою базою
  • дізнавайтеся новини галузі охорони здоров’я

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І читатиму далі
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль