text
Медична справа

Прибирання приміщень приймального відділення

  • 5 грудня 2017
  • 303

Перегляньте та збережіть собі алгоритм прибирання приміщень приймального відділення у медичному закладі з дотриманням вимог санепідрежиму.

Прибирання приміщень приймального відділенняЧитайте: 

Відпустки медичних працівників: складаємо графік на 2018-й рік!

Планування роботи медичного закладу на 2018 рік

Календарний план медоглядів дітей до 3 років

Покроковий алгоритм прибирання приміщень приймального відділення

Етап

Дії медперсоналу

І. Підготовчий

1. Вдягнути захисний одяг:

  • спеціальний халат (генеральне прибирання);
  • фартух;
  • хустину (шапочку);
  • чотиришарову маску;
  • гумові рукавички;
  • взуття зі шкіри або шкірозамінника.

2. Оглянути приміщення для прибирання:

3. Продезінфікувати ганчірки у дезінфекційному розчині згідно з методичними вказівками до цього розчину

ІІ. Основний

1. Взяти прибиральний інвентар (відро, швабру, щітку), окремо промаркований для кожного приміщення.
2. Почати вологе прибирання із підвіконня, батареї, панелі, меблів, дверей:

  • почистити раковини пастою;
  • помити підлогу методом двох відер (одне відро з дезінфекційним розчином, друге — з чистою водою).

3. Очистити чохли з поліетиленової клейонки на кушетках в оглядовому, процедурному кабінетах та кімнаті прийому пацієнтів:

  • двічі протерти чохол з інтервалом 15 хвилин полотниною, змоченою дезінфекційним розчином;
  • зняти чохол з кушетки та сполоснути водою;
  • висушити чохол.

4. Надіти на кушетку чистий та сухий чохол (у приймальному відділенні має бути декілька комплектів чохлів або підкладних клейонок).
5. Замінити простирадла:

  • у поліетиленовому чохлі — в кінці робочого дня;
  • покриті клейонкою лише зверху — після кожного пацієнта

ІІІ. Заключний

1. Очистити використаний прибиральний інвентар:

  • замочити у дезінфекційному розчині згідно з диспозицією, зазначеною у методичних рекомендаціях до відповідного дезінфекційного розчину;
  • прополоскати чистою водою та висушити;
  • швабру протерти двічі дезінфекційним розчином.

2. Провітрити приміщення.
3. Зняти захисний одяг.
4. Вимити руки з милом, витерти чистим індивідуальним рушником

У процедурному кабінеті заборонено користуватись щіткою та віником. Для прибирання санітарного вузла приймального відділення використовують спеціальний інвентар, який зберігають у цьому ж приміщенні. Такий інвентар не використовують для вологого прибирання інших приміщень.

Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО.

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!

Зареєструйтеся — і двері для Вас відчинені!

Отримуйте лише фахову інформацію: 
  • скачуйте зразки документів безплатно
  • користуйтеся нормативно-правовою базою
  • дізнавайтеся новини галузі охорони здоров’я

 

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І читатиму далі