text
Медична справа

Реєстрація сільської амбулаторії в електронній системі: чи потрібно?

  • 15 березня 2018
  • 133

Дізнайтеся, чи повинен головний лікар сільської лікарської амбулаторії реєструвати заклад і себе в електронній системі. Які аспекти роботи з електронною системою залежать від організаційно-правової форми закладу та його юридичного статусу?

Усе залежить від організаційно-правової форми амбулаторії та медичного об’єднання. 

Сільська лікарська амбулаторія — підрозділ лікувально-профілактичної служби центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги (далі — ЦПМСД), що забезпечує надання прикріпленому населенню первинної медичної допомоги.

Амбулаторія може мати статус структурного або відокремленого структурного підрозділу ЦПМСД. У другому випадку вона має свій штамп і печатку та є юридичною особою. У такому разі амбулаторія — надавач медичних послуг.

Надавачі медичних послуг — заклади охорони здоров’я усіх форм власності та фізичні особи — підприємці, які одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та уклали договір про медичне обслуговування населення з головними розпорядниками бюджетних коштів (п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 № 2168-VIII).

Реєстрація сільської амбулаторії в електронній системі: чи потрібно?Читайте: "Як організувати контроль обігу наркотичних лікарських засобів у медзакладі?" 

Керівник надавача медичних послуг, як-от головний лікар сільської лікарської амбулаторії, має зареєструвати в електронній системі охорони здоров’я медичний заклад, яким він керує. Порядок реєстрації регулює Регламент функціонування електронної системи охорони здоров’я в межах реалізації тестування компонентів електронної системи обміну медичною інформацією, необхідних для запуску нової моделі фінансування на первинному рівні надання медичної допомоги, затверджений наказом виконавчого директора Transperency International Україна від 30.11.2017 № 33 (далі — Регламент).

Головний лікар може покласти обов’язки вносити інформацію до електронної системи охорони здоров’я на головного бухгалтера, керівника відділу кадрів тощо. Уповноважена особа має вносити дані про лікарів загальної практики — сімейних лікарів, лікарів-терапевтів (лікарів внутрішньої медицини), лікарів-педіатрів, які перебувають у трудових відносинах із надавачем медичних послуг, та пацієнтів.

Організаційно-правова форма територіальних медичних об’єднань також може бути різною. Якщо сільська лікарська амбулаторія — структурний підрозділ територіального медичного об’єднання, без статусу юридичної особи, реєструвати її в електронній системі має керівник такого об’єднання.
Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО.

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся