З питань передплати телефонуйте 0 800 212 012 (усі дзвінки безплатні)

Активуйте подарунковий доступ >

Медична справа

Удосконалення і розвиток управління якістю сестринського догляду: локальний наказ

  • 11 квітня 2018
  • 668

Удосконалення і розвиток управління якістю сестринського догляду затверджують локальним наказом по закладу, додатково розробляючи анкети опитування пацієнтів. Перегляньте та збережіть собі приклади цих документів, аби знати, з чого почати впровадження нововведень.

Оплата праці працівників закладів охорони здоров’я в 2019

Практичні поради
Анжела Купліванчукзавідувач відділу соціально-економічного захисту Профспілки працівників охорони здоров’я України
Конкретні розміри доплат, надбавок та інших виплат працівникам визначає керівник за рахунок і в межах фонду заробітної плати, затвердженого у кошторисі закладу охорони здоров’я. Вони відображаються в розрахункових відомостях на виплату заробітної плати.

Приклад наказу Про заходи щодо удосконалення і подальшого розвитку управління якістю сестринського (медичного) догляду

ЗРАЗКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗРАЗКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР»

НАКАЗ

20 червня 2017 року            м. Зразкове               № 30

Про заходи щодо удосконалення і подальшого розвитку управління якістю сестринського (медичного) догляду

На виконання вимог наказу по закладу від 05.01.2017 № 23 «Про розвиток медсестринства в закладі» розділ 1 (план заходів з організації і управління молодшими спеціалістами з медичною освітою та молодшим медичним персоналом на 2017 рік, розділ 4, підрозділ 6)

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити:

1.1. Анкету анонімного опутування пацієнтів щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду у стаціонарних відділеннях/центрах закладу (додається).

1.2. Форму Результатів анонімного опитування пацієнтів щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду (додається).

1.3. Форму Аналізу анонімного опитування пацієнта щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду (додається).

1.4. Анкету анонімного опитування пацієнта щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду у диспансерно-поліклінічному відділенні (додається).

1.5. Форму Результатів анонімного опитування пацієнтів щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду у диспансерно-поліклінічному відділенні (додається).

1.6. Форму Аналізу анонімного опитування пацієнта щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду у диспансерно-поліклінічному відділенні (додається).

2. Сестрам медичним старшим стаціонарних відділень, центрів:

2.1. Проводити анкетування пацієнтів у день їх виписування зі стаціонару.

2.2. Аналізувати анонімне опитування пацієнтів та надавати результати аналізу головній медичній сестрі в кінці кожного кварталу.

2.3. Результати опитування вносити у таблицю (додається) та надавати її головній медичній сестрі в кінці кожного кварталу.

3. Старшій медичній сестрі диспансерно-поліклінічного відділення:

3.1. Проводити анкетування пацієнтів згідно з анкетою (додається).

3.2. Аналізувати анонімне опитування пацієнтів диспансерно-поліклінічного відділення та надавати результати аналізу головній медичній сестрі в кінці кожного кварталу.

3.3. Результати опитування вносити у таблицю (додається) та надавати її головній медичній сестрі в кінці кожного кварталу.

4. Головній медичній сестрі:

4.1. Аналізувати результати анонімного опитування пацієнтів, надані з відділень, центрів, та щокварталу звітувати (у письмовій формі) керівнику медсестринської служби.

4.2. Вносити пропозиції адміністрації закладу щодо забезпечення потреби пацієнта, що перебуває на стаціонарному лікуванні або відвідує диспансерно-поліклінічне відділення.

5. Заступнику головного лікаря з медсестринства:

5.1. Вносити у план заходів з організації та управління молодшими спеціалістами з медичною освітою питання щодо анонімного анкетування пацієнтів закладу.

5.2. За результатами аналізу анонімного анкетування виявляти недоліки у сестринському (медичному) догляді, вживати заходів для їх усунення.

5.3. Доповідати про результати анонімного опитування пацієнтів щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду у відділеннях, центрах закладу на оперативних нарадах у головного лікаря.

6. Контроль за виконання наказу покласти на заступника головного лікаря з медсестринства Іщенко О. М.

Головний лікар                       Головний            В. В. Головний

Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО.

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся