З питань передплати телефонуйте 0 800 212 012 (усі дзвінки безплатні)

Активуйте подарунковий доступ >

Медична справа

Як залучити пацієнтів у медзаклад: 6 способів

  • 28 листопада 2018
  • 163

Аби інформувати населення про медичні послуги, які надає ваш заклад, і заодно проводити профілактику захворювань, скористайтеся запропонованими заходами. Вони потребують мінімум ресурсів, зате можуть залучити до вашого закладу багато нових пацієнтів.

1. День відкритих дверей

Для кого. Усі зацікавлені відвідувачі, потенційні пацієнти.

Навіщо. Залучити нових пацієнтів — розповісти про заклад, напрями його розвитку, нові послуги, можливості та формати роботи тощо.

Як проводити. Підготуйте цікаву та пізнавальну програму. Приурочте її до якоїсь дати — Міжнародного дня відмови від куріння (15 листопада), Всесвітнього дня дитини (20 листопада) тощо. Якщо вийде — пов’яжіть День відкритих дверей із внутрішньою подією: відкриттям закладу чи нового відділення, уведенням нового виду послуг.

Як сформувати фартість платних медпослуг

Призначте захід на вихідний, щоб збільшити відвідуваність. Організуйте реєстрацію учасників до початку і в день заходу, щоб підготувати інформаційні матеріали й зібрати статистику відвідувань.

Розділіть захід на кілька блоків. Наприклад, презентація нового формату роботи, екскурсія по новому відділенню, консультації фахівців, діагностика.

Розподіліть відвідувачів: частина йде на екскурсію, решта — на лекцію. Потім групи міняються. Продумайте послідовність.

Узгодьте дату заходу з місцевою владою. За бажання запросіть представників ЗМІ.

Оплата праці працівників закладів охорони здоров’я в 2019

Практичні поради
Анжела Купліванчукзавідувач відділу соціально-економічного захисту Профспілки працівників охорони здоров’я України
Конкретні розміри доплат, надбавок та інших виплат працівникам визначає керівник за рахунок і в межах фонду заробітної плати, затвердженого у кошторисі закладу охорони здоров’я. Вони відображаються в розрахункових відомостях на виплату заробітної плати.

2. День відкритих консультацій

Для кого. Пацієнти, які не можуть відвідати лікаря або не встигають проконсультуватися. Люди, які підозрюють у себе захворювання.

Навіщо. Виявити патології, знизити навантаження на заклад у будні, інформувати громадян про медпослуги.

Як проводити. Чітко сформулюйте тему заходу, наприклад «Онкологія в урології. Тактика життя». Запропонуйте діагностику на додаток до консультацій, лікування за результатами діагностики або направлення в інші заклади охорони здоров’я.

СКАЧАЙТЕ санбюлетені

Запропонуйте відвідувачам принести результати попередніх досліджень, якщо вони в них є. Це полегшить діагностику.

ІДЕЯ: Як повідомити потенційних відвідувачів про захід

Соцмережі. Поширюйте повідомлення через Фейсбук, Інстаграм, Твіттер тощо. Якщо у Фейсбуці є сторінка закладу, створіть від неї подію. Опишіть майбутній захід та запросіть людей до дискусії. П’ять-шість дискусій підвищать охоплення аудиторії.

ЗМІ. Кличте пресу на всі важливі заходи. У програму включіть круглий стіл для журналістів. Потім розішліть інформацію про захід у ЗМІ. Готуйте прес-релізи за структурою: назва заходу, основні відомості, контакти.

СМС. Придумайте текст і заголовок, який «чіпляв» би читачів. Постарайтеся, аби з чотирьох-п’яти слів адресати зрозуміли, навіщо витрачати вихідний на похід у поліклініку.

Запрошення. Виберіть правильні місця для роздачі флаєрів — там, де буває ваша цільова аудиторія.



3. Школа пацієнтів

Для кого. Пацієнти, які страждають від хронічних захворювань або відновлюються після хвороб, гострих станів.

Навіщо. Навчити, як лікуватися, не допускати ускладнень і поліпшувати якість життя.

Як проводити. Організуйте тематичні лекції про захворювання та формування раціонального ставлення до хвороби. На заняттях давайте інформаційний матеріал: відомості про захворювання, основи харчування, фізичної активності, медикаментозної терапії, методи самоконтролю, управління стресом тощо.

Роздавайте учасникам друковані інформаційні матеріали, пам’ятки. Результати занять відстежуйте за допомогою анкет, тестів, бесід тощо.

Заняття можуть бути відкритими й закритими. До відкритих може приєднатися будь-який новий учасник, а закриті лекції призначені для однієї групи пацієнтів.

4. Школа здоров’я

Для кого. Здорове активне населення.

Навіщо. Провести профілактику захворювань.

Як проводити. Вибирайте теми, цікаві людям, які піклуються про власне здоров’я. Наприклад: «Гіпертонія молодшає. Як уберегтися», «Головні болі та мігрень: профілактика і лікування», «Продовжуємо життя суглобів». Можливі сезонні теми — рекомендації батькам щодо вибору зимового одягу для дітей, правила поведінки на новорічних застіллях, профілактика кишкових інфекцій під час подорожей тощо.

Наприкінці грудня в школах розпочинаються канікули. Тож уже на початку грудня можна провести день здоров’я на тему зимового відпочинку дітей. Розкажіть батькам та їхнім дітям про те, як уберегтися від переохолодження, травм, сезонних інфекцій, як поводитися з піротехнікою тощо. Запросіть дитячі організації, які займаються туристичним відпочинком.

Навесні виберіть темою алергію. Розкажіть, як виявити прояви й причини алергії та куди звертатися по допомогу.

Як залучити пацієнтів у медзаклад: 6 способівЧитайте: "Медична допомога від ФОП – нові умови"

 

5. Школа родичів

Для кого. Родичі пацієнтів на відновлювальному лікуванні, зі складними або хронічними захворюваннями, вродженими вадами.

Навіщо. Підвищити психологічну грамотність і підтримати родичів пацієнтів, поліпшити реабілітацію вдома. Якщо родичі забезпечать адекватний догляд, пацієнти швидше одужають, витрати на лікування знизяться.

Як проводити. Організуйте лекції, обговорення та спілкування родичів пацієнтів, запропонуйте їм психологічні консультації. Однак постійно спрямовуйте обговорення в потрібне русло, інакше заняття піде на самоплив. Родичі почнуть лише скаржитися, ділитися переживаннями.

Після обговорення підбийте підсумки заняття.

Відкрийте гарячу лінію для родичів пацієнтів, щоб вони могли поставити запитання ще до початку наступного заняття. Рідні хворих знатимуть, що їм відповість фахівець, який вів школу, а не адміністратор кол-центру.

Як залучити пацієнтів у медзаклад: 6 способівЧитайте: "Що впливає на ефективність лікаря приватної клініки?"

6. Школа батьків

Для кого. Майбутні мами й тата.

Навіщо. Інформувати людей, які готуються стати батьками, про перебіг вагітності, умови госпіталізації, додаткові послуги.

Як проводити. Виберіть формат заходу — тематичні навчальні лекції, екскурсія по закладу, знайомство з персоналом і відповіді на запитання тощо.

У програмі для майбутніх мам передбачте три блоки:

  • загальноінформаційний — міні-лекції із внутрішньоутробного розвитку, пологів;
  • психологічний — психологічні проблеми в період вагітності й перших місяців життя дитини, формування батьківських почуттів;
  • релаксаційний — навчання методів релаксації й поведінки під час пологів.

Для молодих батьків можете влаштувати школу догляду за немовлятами.

 

Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО.

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся