Прийом викликів диспетчером центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф

720
Основне, що вимагається від диспетчера, ― забезпечити прийом викликів для надання медичної допомоги пацієнтам за межами закладу охорони здоров’я, простежити за їх виконанням та надавати невідкладну медичну допомогу пацієнтам при їх безпосередньому звертанні на пункт (відділення) невідкладної медичної допомоги.

При отриманні виклику до пацієнта диспетчер не пізніше ніж через 2 хвилини направляє виїзну бригаду за вказаною адресою. Щоб не пропустити телефонний дзвінок, працівник зобов’язаний перебувати в приміщенні пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги безперервно. Він не має права відлучатися.

Щоб працювати ефективно та швидко, диспетчер має керуватися алгоритмами прийому викликів, приклади яких наводимо нижче.

Прийом викликів диспетчером центру екстреної медичної допомоги та медицини катастрофЧитайте: "Відпустки медичних працівників – складаємо графік"

Так, алгоритм прийому виклику від пацієнта (абонента), що перебуває в громадському місці,
диспетчером пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги передбачатиме такі пункти:

1. Назвіть місто, вид закладу охорони здоров’я (швидка), особистий номер

2. Запитайте, що трапилося

3. Уточніть у абонента або пацієнта його номер телефону

4. Дізнайтеся:

  • район або масив (за необхідності);
  • вулицю;
  • номер будинку, корпус;
  • назву установи або інше місцезнаходження пацієнта

5. Попросіть вказати орієнтири (наприклад, зупинка міського транспорту, номер маршруту міського транспорту, назва кафе чи магазину тощо)

6. Запитайте прізвище абонента або пацієнта

7. Уточніть приблизний вік пацієнта (дитина, дорослий)

8. Дізнайтеся, хто викликає бригаду пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги

9. Попросіть абонента або пацієнта повторити адресу

10. Голосно та чітко скажіть абоненту чи пацієнту, що виклик прийнято, нехай чекає на швидку допомогу

11. Відправте виклик залежно від його терміновості (F-7 ― особливо терміновий)

Прийом викликів диспетчером центру екстреної медичної допомоги та медицини катастрофЧитайте: "Сестра медична стаціонару: посадова інструкція"

За умови дорожньо-транспортної пригоди, пожежі, обвалу, вибуху, завалу, викиду отруйних речовин тощо алгоритм прийому виклику від пацієнта (абонента) диспетчером пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги виглядатиме так:

1. Назвіть місто, вид закладу охорони здоров’я (швидка), особистий номер

2. Запитайте, що трапилося

3. Попросіть назвати точну або приблизну кількість потерпілих

4. Уточніть у абонента або пацієнта його номер телефону

5. Дізнайтеся:

  • район або масив (за необхідності);
  • вулицю;
  • номер будинку, корпус;
  • назву установи або інше місцезнаходження пацієнта

6. Попросіть вказати орієнтири (наприклад, зупинка міського транспорту, номер маршруту міського транспорту, назва кафе чи магазину тощо)

7. Запитайте прізвище абонента або пацієнта

8. Уточніть приблизний вік пацієнта (дитина, дорослий)

9. Дізнайтеся, хто викликає бригаду пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги

10. Попросіть абонента або пацієнта повторити адресу

11. Голосно та чітко скажіть абоненту чи пацієнту, що виклик прийнято, нехай чекає на швидку допомогу

12. Відправте виклик залежно від його терміновості (F-7 ― особливо терміновий, якщо постраждали 1-2 осіб; F-8 ― масовий, якщо постраждали 3 та більше осіб)

Прийом викликів диспетчером центру екстреної медичної допомоги та медицини катастрофЧитайте: "Приміщення лікарні: вимоги до архітектури й облаштування"

За умови виклику бригади невідкладної медичної допомоги додому до пацієнта Алгоритм прийому виклику від пацієнта (абонента) диспетчером пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги при ризику смерті хворого матиме такий вигляд:

1. Назвіть місто, вид закладу охорони здоров’я (швидка), особистий номер

2. Запитайте, що трапилося

3. Уточніть у абонента або пацієнта його номер телефону

4. Дізнайтеся:

  • район або масив (за необхідності);
  • вулицю;
  • номер будинку, корпус, під’їзд, поверх, код дверей;
  • назву установи або інше місцезнаходження пацієнта

5. Попросіть вказати орієнтири (наприклад, зупинка міського транспорту, номер маршруту міського транспорту, назва кафе чи магазину тощо)

6. Запитайте прізвище абонента або пацієнта

7. Уточніть приблизний вік пацієнта (дитина, дорослий)

8. Дізнайтеся, хто викликає бригаду пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги

9. Попросіть абонента або пацієнта повторити адресу

10. Голосно та чітко скажіть абоненту чи пацієнту, що виклик прийнято, нехай чекає на швидку допомогу

11. Відправте виклик залежно від його терміновості (F-7 ― особливо терміновий)

Прийом викликів диспетчером центру екстреної медичної допомоги та медицини катастрофЧитайте: "Ятрогенія: причини, наслідки, профілактика"

За умови виклику бригади невідкладної медичної допомоги додому до пацієнта алгоритм прийому виклику від пацієнта (абонента) диспетчером пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги при середньотерміновому стані хворого буде таким:

1. Назвіть місто, вид закладу охорони здоров’я (швидка), особистий номер

2. Запитайте, що трапилося

3. Уточніть у абонента або пацієнта його номер телефону

4. Дізнайтеся:

  • район або масив (за необхідності);
  • вулицю;
  • номер будинку, корпус, під’їзд, поверх, код дверей;
  • назву установи або інше місцезнаходження пацієнта

5. Попросіть вказати орієнтири (наприклад, зупинка міського транспорту, номер маршруту міського транспорту, назва кафе чи магазину тощо)

6. Запитайте прізвище абонента або пацієнта

7. Уточніть приблизний вік пацієнта (дитина, дорослий)

8. Дізнайтеся, хто викликає бригаду пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги

9. Попросіть абонента або пацієнта повторити адресу

10. Голосно та чітко скажіть абоненту чи пацієнту, що виклик прийнято, нехай чекає на швидку допомогу

11. Відправте виклик залежно від його терміновості (F-6 ― середньотерміновий)

Прийом викликів диспетчером центру екстреної медичної допомоги та медицини катастрофЧитайте: "Сертифікація ISO: як розробити Настанову з якості"

За умови виклику бригади невідкладної медичної допомоги додому до пацієнта алгоритм прийому виклику від пацієнта (абонента) диспетчером пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги при виклику бригади для надання першої невідкладної медичної допомоги буде таким:

1. Назвіть місто, вид закладу охорони здоров’я (швидка), особистий номер

2. Запитайте, що трапилося

3. Уточніть у абонента або пацієнта його номер телефону

4. Дізнайтеся:

  • район або масив (за необхідності);
  • вулицю;
  • номер будинку, корпус, під’їзд, поверх, код дверей;
  • назву установи або інше місцезнаходження пацієнта

5. Попросіть вказати орієнтири (наприклад, зупинка міського транспорту, номер маршруту міського транспорту, назва кафе чи магазину тощо)

Прийом викликів диспетчером центру екстреної медичної допомоги та медицини катастрофЧитайте: "Фармаконагляд у ЛПЗ за новими правилами"

6. Запитайте прізвище абонента або пацієнта

7. Уточніть приблизний вік пацієнта (дитина, дорослий)

8. Дізнайтеся, хто викликає бригаду пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги

9. Попросіть абонента або пацієнта повторити адресу

10. Голосно та чітко скажіть абоненту чи пацієнту, що виклик прийнято, нехай чекає на швидку допомогу

11. Відправте виклик залежно від його терміновості (F-5 ― посередньотерміновий)



Ваша персональна добірка.

    Підписка на статті

    Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО.

    Освітні заходи

    Школа

    Перевірте свої знання та здобудьте нові

    Взяти участь

    Інтернет-магазин

    Інтернет-магазин

    Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

    Живе спілкування з редакцією

    Книжкова полиця

    «Новий номер УЗОЗ»

    Електронна книга «Нові протоколи медичної сестри: аналізуємо проект»

    для передплатників е-журналу «Довідник головної медичної сестри»

    Читати книгу

    Спробуйте безплатно

    Безплатний презентаційний номер е-журналу «Довідник головної медичної сестри» — чудова можливість ознайомитися з ним та оцінити корисність публікацій.




    © Медична справа, 2017. Усі права захищено

    Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу.

    Журнал «Управління закладом охорони здоров’я», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: КВ №11426-299Р від 11.07.2006.

    Журнал «Довідник головної медичної сестри», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: КВ №18737-7537Р від 14.02.2012.


     

    
    • Ми в соцмережах

    Вітаємо на порталі! І даруємо санбюлетені

    Зареєструйтеся — і гайда до розділу «Санбюлетені»:

    • Ризики в роботі медичної сестри — вірусний гепатит В

    • Перша допомога у випадку контакту із джерелом потенційного інфікування ВІЛ

    Скачуйте безплатно
    розміщуйте на інфостендах медичного закладу

    У мене є пароль
    нагадати
    Пароль надіслано на пошту
    Ввести
    Я тут вперше
    І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
    Введіть ел. пошту або логін
    Неправильний логін або пароль
    Неправильний пароль
    Введіть пароль
    Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

    57 секунд на реєстрацію
    І Ви отримаєте доступ до:
    форм та зразків
    фахових статей
    найсвіжіших новин галузі
    нормативних документів

    У мене є пароль
    нагадати
    Пароль надіслано на пошту
    Ввести
    Я тут вперше
    І користуйтеся матеріалами порталу «Медична справа»!
    Введіть ел. пошту або логін
    Неправильний логін або пароль
    Неправильний пароль
    Введіть пароль