Діловодство у медичному закладі: організовуємо роботу Служби

1262
Правильно організоване діловодство у медичному закладі – завдання Служби чи відділу діловодства, канцелярії чи просто офіс-менеджера. Це самостійний структурний підрозділ медичного закладу.

Робота цього відділення спрямована на:

  • уніфікацію  документування  у медичному закладі
  • налагоджування роботи з документами з застосуванням інформаційних систем тощо
  • контроль за правильністю оформлення документації.

Діловодство у медичному закладі: організовуємо роботу СлужбиЧитайте: "Електронний реєстр пацієнтів: основні положення"

Відділ документування медичного закладу:

  • Розробляє інструкцію з діловодства у медичному закладі
  • Формує номенклатуру справ  та контролює відповідність їй документів
  • Реєструє документи, які передані зі структурних підрозділів
  • Відбирає та знищує документи, оформлює відповідні акти щодо цього
  • Готує документи до передачі в архів медичного закладу
  • Контролює правильність заповнювання медичної документації  відповідно до вимог нормативних документів та інструкцій
  • Організовує та контролює роботу з документами працівників різних структурних підрозділів в системах електронного документообігу
  • Моніторить та аналізує інформацію щодо стану документування у медичному закладі
  • Збирає дані про документи, які потрібні для прийняття управлінських рішень
  • Організовує заходи для підвищення кваліфікації персоналу закладу охорони здоров’я щодо діловодства
  • Проводить роботу з організації листування.

Діловодство у медичному закладі: організовуємо роботу СлужбиЧитайте: "Мотивація медичного персоналу на практиці"

Трапляється, що у медичному закладі немає цілого відділення, яке проводить роботу з документами. Тоді перелічені вище обов’язки повинен виконувати секретар медичного закладу, який і призначається відповідальною особою. Для виконання всіх покладених на нього завдань він може  залучати потрібних фахівців для розробки локальних документів у медичному закладі, проводити нагляд та контролювати роботу працівників з документами. Якщо ж для розробки проектів з документування йому потрібні додаткова інформація, то він може вимагати від керівників відділень або інших уповноважених працівників потрібні йому  дані.

Якщо ж секретар бачить порушення правил оформлювання документів, він має право повертати їх назад у структурні підрозділи та вимагати доопрацювання. В разі потреби цей працівник може проводити заходи для підвищення інформованості та обізнаності медичного персоналу щодо правил заповнювання медичної документації.

Діловодство у медичному закладі: організовуємо роботу СлужбиЧитайте: "Форма № 20 «Звіт лікувально-профілактичного закладу»: загальна характеристика документа"

Окрім того секретар або Служба діловодства медичного закладу  може співпрацювати з керівниками відділень медичного закладу, юридичним відділом, зі HR-службою, з бухгалтерією тощо.

Відділ документування у медичному закладі підпорядковується керівнику медичного закладу або уповноваженому працівнику.



Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО.

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Новий номер УЗОЗ»

Електронна книга «Нові протоколи медичної сестри: аналізуємо проект»

для передплатників е-журналу «Довідник головної медичної сестри»

Читати книгу

Спробуйте безплатно

Безплатний презентаційний номер е-журналу «Довідник головної медичної сестри» — чудова можливість ознайомитися з ним та оцінити корисність публікацій.




© Медична справа, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу.

Журнал «Управління закладом охорони здоров’я», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: КВ №11426-299Р від 11.07.2006.

Журнал «Довідник головної медичної сестри», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: КВ №18737-7537Р від 14.02.2012.


 


  • Ми в соцмережах

Зареєструйтеся — і двері для Вас відчинені!

Отримуйте лише фахову інформацію:
  • скачуйте зразки документів безплатно
  • користуйтеся нормативно-правовою базою
  • дізнавайтеся новини галузі охорони здоров’я

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Для реєстрації знадобиться 57 секунд
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І користуйтеся матеріалами порталу «Медична справа»!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль