text
Медична справа

Приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів стаціонару

  • 6 липня 2017
  • 3435

Анкетування пацієнтів — хороший спосіб контролювати якість надання медичної допомоги у медичному закладі. Перегляньте та скачайте приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів про якість медсестринської допомоги у стаціонарному відділенні.

Читайте: 

Талон на прийом до лікаря: заповнюємо форму № 025-4/о 

"Документація стоматологічного кабінету"

 АНКЕТА

анонімного опитування пацієнтів
щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду
у стаціонарному відділенні, центрі
КЗ «Зразківський обласний онкологічний диспансер»

1. Чи задоволені Ви якістю обслуговування медичним персоналом приймального відділення при госпіталізації?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

               

2. Чи надав медичний персонал повну інформацію щодо правил перебування пацієнтів у лікувальному закладі під час Вашого надходження у стаціонарне відділення/центр?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть, яку саме інформацію Ви не отримали від медичного працівника:

               

               

3. Чи задоволені Ви професійним рівнем роботи медичної сестри ,(ПІБ медичної сестри), яка надавала сестринський (медичний) догляд?

  • так
  •  ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Не ознайомили з правилами медсестринського догляду.
  • Не повідомили можливі наслідки під час проведення медсестринського догляду.
  • Невчасно здійснювали маніпуляції, процедури.
  • Не повідомили достатньо інформації про проведені маніпуляції, процедури, обстеження, правила прийому ліків.
  • Інше:              

4. Чи задоволені Ви роботою молодшого медичного персоналу (санітарки)?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Персонал грубий, байдужий, не враховує побажання пацієнта.
  • У палаті та санвузлі прибирають недостатньо часто.
  • Інше:        

Читайте: "Недовіра у медичному колективі: як побудувати професійні взаємини правильно?"

      

5. Чи задоволені Ви умовами перебування у закладі?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Палату прибирають неякісно.
  • Неможливо проводити гігієнічні процедури.
  • Не влаштовує зовнішній вигляд палати та оснащення у ній.
  • Немає постільної та натільної білизни, рушників.
  • Інше:              

6. Чи задоволені Ви організацією лікувального харчування?

  •  так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Незадовільний санітарний стан приміщення буфету.
  • Невчасно роздають готові страви.
  • Інше:              

Приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів стаціонаруЧитайте: "Картка працівника, який підлягає попередньому (профілактичному) медичному огляду"

7. Чи достатньо Вам інформації, яку надала медична сестра щодо проведення лікувальних та діагностичних процедур, призначених лікуючим лікарем у відділенні/центрі?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

               

8. Чи мають медичні працівники відділення/центру відповідний зовнішній вигляд (медична шапочка, халат, відповідне взуття тощо)?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть, що саме не відповідає вимогам:

               

Вкажіть, що на Вашу думку необхідно для поліпшення медсестринського обслуговування у відділенні/центрі:

  • збільшити кількість медичного персоналу по догляду;
  • поліпшити облаштування приміщень для обслуговування пацієнтів (ванна, душ), місць відпочинку;
  • збільшити час для спілкування з пацієнтами;
  • встановити систему двостороннього аудіозв’язку — переговорні пристрої «пацієнт — медична сестра».

Ваші побажання щодо поліпшення роботи медичних сестер, молодших медичних сестер (санітарок­прибиральниць):          

               

Дякуємо за Ваші відповіді!

Анкета є добровільною.

Відомості, отримані при обробці даних анкети, будуть використані для вдосконалення сестринського (медичного) догляду.

Заступник головного лікаря
з медсестринства                                          
Іщенко                     О. М. Іщенко


Приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів стаціонару

Скачайте анкету анонімного опитування пацієнтів

Актуальне в журналі «Управління закладом охорони здоров'я»:

Що таке «графологія», або Підбираємо персонал за почерком

«Написаного пером не витягнеш і волом», — пам’ятаєте цю народну мудрість? Це насправді так. За зразком почерку людини можна зрозуміти, із ким маємо справу, які особливості й риси характеру притаманні цій людині. «Як це можливо?», — запитаєте ви. Розповімо про все по порядку

Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО.

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!

Зареєструйтеся — і двері для Вас відчинені!

Отримуйте лише фахову інформацію: 
  • скачуйте зразки документів безплатно
  • користуйтеся нормативно-правовою базою
  • дізнавайтеся новини галузі охорони здоров’я

 

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І читатиму далі