2 нових електронних інструменти від МОЗ

11 квітня 2018 1130
За підтримки проекту USAID «Реформа ВІЛ-послуг у дії» за участю МОЗ медзакладам, що стануть піонерами впровадження реформи влітку 2018 року, надається методологічна допомога. З метою сприяння успішності реформування на допомогу керівникам ЗОЗ створено декілька електронних інструментів.

Допомога в проведенні автономізації

Спершу маємо сказати про конструктор для генерування пакету документів для автономізації. Користуючись цим електронним інструментом, можна простіше оформити та зібрати усі необхідні для автономізації медзакладу документи, до яких входять рішення про реорганізацію, статут, пояснювальна записка. ​

Заклади, які залишаться в статусі бюджетних установ, не зможуть на 100% використовувати можливості програми державних медичних гарантій. Тому нині їх почали реорганізовувати — перетворювати в комунальні некомерційні підприємства.

Алгоритм використання конструктора документів для автономізації:

  1.  У відповідних графах  вкажіть  найменування медзакладу, який підлягає реорганізації, його код за ЄДРПОУ та адресу,  ім’я власника закладу.
  2. Вкажіть електронну адресу, на яку відправлятимуться оформлені документи
  3. Перевірте пошту та завантажте звідти готовий пакет документів.

2 нових електронних інструменти від МОЗЧитайте: "Реимбурсация в Украине

Документи, що можуть бути сформовані за допомогою електронного інструменту

  • Рішення про реорганізацію, що підтверджує намір Вашого закладу реорганізуватися у комунальне некомерційне підприємство та дає кредиторам право заявити свої права упродовж двох місяців. При одночасному створенні статуту реорганізованої установи у рішенні міститиметься  положення про затвердження статуту.

  • Статут  для новоствореного комунального медзакладу, який спеціалізується на наданні первинної медичної допомоги, а також має усі права та обов’язки попереднього медзакладу. Статут передбачає формування за рахунок грошових коштів статутного капіталу (1 тис. грн.). За основу  статуту ново реорганізованого закладу беруть наведений в методичних рекомендація МОЗ від 14 лютого 2018 року Статут.

  • Пояснювальна записка, що обґрунтовує необхідність прийняття місцевим законодавчим органом рішення про автономізацію конкретного медзакладу. Записка складається на прикладі найбільш поширеної форми для такого роду документів, хоча існує ймовірність того, що Ваша місцева рада може не потребувати пояснювальної записки взагалі або вимагати її за іншою формою.

Якщо Ви маєте зауваження чи пропозиції щодо удосконалення електронного інструменту для створення пакету документів для реорганізації мед закладу в некомунальну установу, Ви можете звернутися у Юридичну підтримку перетворення КУ в КНП.

2 нових електронних інструменти від МОЗЧитайте: "Відміна форми № 026/о: як по-новому оформлювати документи для дитини?"  

Перевірка відповідності медзакладу Табелю технічного оснащення

Окрім генератора пакету документів МОЗ ініціювало створення електронного інструменту, який дає можливість  проаналізувати, наскільки медзаклад відповідає Табелю матеріально-технічного оснащення. Інструмент зручний у використанні та передбачає введення та зберігання інформації в електронній формі.

Скачайте Інструмент «Оцінка відповідності надавача ПМД Табелю матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу»

2 нових електронних інструменти від МОЗ

Після оновлення Примірний табель матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу став відчутно коротшим та більш актуальним саме для потреб закладів первинної ланки. У ньому міститься перелік технічного устаткування, яке необхідне для надання якісної меддопомоги та для втілення в життя Порядку надання ПМД.



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх професійних подій!

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією
Спробуйте безплатно

Читайте безплатний презентаційний номер е-журналу «Управління закладом охорони здоров’я». Ознайомтеся із функціоналом і сервісами. Оцініть переваги е-журналу в дії!

Спробуйте безплатно

Безплатний презентаційний номер е-журналу «Довідник головної медичної сестри» — чудова можливість ознайомитися з ним та оцінити корисність публікацій.

Книжкова полиця
«Новий номер УЗОЗ»

Електронна книга «ЗБІРНИК посадових інструкцій лікарів та керівників ЛПЗ»

для передплатників е-журналу «Управління закладом охорони здоров'я»

Читати книгу




© Медична справа, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу.

Журнал «Управління закладом охорони здоров’я», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: КВ №11426-299Р від 11.07.2006.

Журнал «Довідник головної медичної сестри», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: КВ №18737-7537Р від 14.02.2012.


 


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль