Проект закону від МОЗ: боротьба з курінням

11 липня 2019
7956
Середній бал: 5 із 5

Наприкінці червня Міністерство охорони здоров’я на офіційному сайті винесло на суспільне обговорення законопроект, що передбачає посилення заходів щодо боротьби з тютюнопалінням.

Так, проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо адаптації законодавства до вимог Директиви 2014/40/ЄС Європейського Парламенту (щодо охорони здоров'я населення від шкідливого впливу тютюну)» має на меті приведення норм захисту суспільного здоров’я до європейських стандартів у відповідності до Угоди про асоціацію.

Ознайомтеся з нововведеннями, які хоче впровадити МОЗ
Проект законуСкачйте і читайте

Заходи, що передбачаються даним законопроектом, мають зробити куріння менш привабливим в очах громадян, позбавити можливості виробників тютюнових виробів створювати у покупця хибне уявлення про ілюзорні переваги продукту та, у результаті, скоротити поширеність куріння в Україні.  

Як набрати бали до атестації 2020

Тож про що йде мова  у проекті закону:

  • Віднині до продажу забороняються сигарети із вмістом нікотину понад 1 мг, смоли та CO – понад 10 мг кожен. Окрім того, поза законом оголошується жувальний тютюн.
  • Забороняється виготовлення та продаж тютюнових виробів із різноманітними «смаками» та з додаванням вітамінів, кофеїну та інших добавок, які спрямовані на створення додаткової привабливості виробу чи ілюзії користі.
  • Добавки, метою яких є зміна аромату, смаку, інших характеристик тютюнового диму, забороняється додавати до будь-яких компонентів сигарети чи пакування.
  • Будь-які прилади для споживання тютюну, у тому числі електронні сигарети, не вважаються більш безпечними, ніж звичайні сигарети.
  • Забороняється споживати тютюнові вироби у приміщеннях, а також їх рекламувати.
  • Попередження щодо шкоди тютюнопаління відтепер займатимуть принаймні 65% площі пакування сигарет та 30% – електронних пристроїв для споживання тютюну.
  • Окрім цього до пакування тютюнових виробів висуваються додаткові вимоги – забороняється розміщувати рекламні написи чи натяки, які б мали асоціюватися у покупця з меншою шкодою для здоров’я, чи й навіть з користю, підвищеною енергійністю, перевагами для навколишнього середовища тощо.

logo