Як отримати онлайн-консультацію в експертно-правовій системі «Expertus: Медзаклад»

11 листопада 2020
2128
Середній бал: 5 із 5

В експертно-правовій системі «Expertus: Медзаклад» з'явився новий сервіс. Тепер користувачі системи мають можливість ставити запитання (додавати робочу ситуацію) для поповнення бази даних системи

Як скористатися сервісом та поставити запитання експерту

Ви зможете залишити своє запитання й отримати:

  • миттєві відповіді онлайн-помічника протягом 5—15 хвилин
  • письмові відповіді з обгрунтуваннями від експерта протягом 3 робочих днів

Відповідь онлайн-помічника

Ви можете отримати відповідь від онлайн-помічника у режимі чату, якщо:

  • у вас коротке запитання, яке не вимагає глибокого аналізу
  • вам необхідно знайти у Системі «Expertus» консультацію, офіційний документ, форму, зразок, довідку тощо
  • маєте запитання про роботу Системи «Expertus» чи про те, як її придбати
  • виникла технічна проблема. Консультант передасть дані про проблему для її вирішення до служби техпідтримки

Онлайн-помічник надішле вам посилання на матеріали або допоможе вирішити проблему протягом 5—15 хвилин.

NB! Онлайн-помічник працює у будні з 9:00 до 18:00. 

Як отримати онлайн-консультацію в експертно-правовій системі «Expertus: Медзаклад»

Відповідь експерта

Якщо заздалегідь розумієте, що питання — складне, пишіть експертам. Якщо сумніваєтесь, звертайтеся до онлайн-помічника — він передасть запитання експертам, які підготують письмову відповідь.

Ми надішлемо вам повідомлення електронною поштою на адресу, зазначену в обліковому записі, якщо:

  • робоча ситуація потребує залучення інших профільних фахівців, і підготовка експертного висновку може зайняти більше 3 робочих днів
  • Система «Expertus» уже містить аналогічну робочу ситуацію з роз’ясненнями експертів

NB! Редакція Системи «Expertus» залишає за собою право не розглядати запитання поза межами зазначеної тематики. Експерти не дають відповіді щодо експлуатації програмних продуктів, а також не готують будь-яку документацію та розрахунки для користувачів.

Використання отриманої інформації

Матеріали, розміщені у Системі «Expertus», можуть бути використані винятково в господарській діяльності клієнтів, без передачі третім особам, зокрема під виглядом власних рекомендацій. У разі підозри в порушенні цього правила редакція Системи «Expertus» має право відмовити у розгляді робочої ситуації або змінити строк її розгляду.

Гарантуємо вам, що жодна приватна або конфіденційна інформація, яка може міститися в описі робочої ситуації, не буде систематизуватися, зберігатися, оброблятися або оприлюднюватися.

З повагою
редакція Системи «Expertus»


logo