У МОЗ розповіли, які зміни в екстреній допомозі підвищать якість послуг та збережуть людські життя

28 травня 2021
1167
Середній бал: 5 із 5

МОЗ продовжує повідомляти, як змінилася українська служба екстреної медичної допомоги за останні роки. Цей огляд приурочує до європейського Дня екстреної допомоги

⚡ Які основні нормативно-правові акти визначають діяльність закладу первинки

Серед основних здобутків галузі екстреної медичної допомоги МОЗ називає такі:

  1. Усі центри екстреної медичної допомоги мають центральні оперативно-диспетчерські служби та підключені до інформаційно-аналітичної системи «Централь-103». Це дає змогу контролювати якість надання допомоги та пришвидшує прибуття бригад «екстренки».
  2. Розроблені протоколи реагування системи екстреної медичної допомоги на COVID-19.
  3. Затверджені нормативи доїзду бригад «екстренки» та критерії реагування на випадки за категоріями:
    • критичні
    • екстрені
    • неекстрені
    • непрофільні

У МОЗ розповіли, які зміни в екстреній допомозі підвищать якість послуг та збережуть людські життя

Що треба знати про запровадження електронного реєстру лікарняних

  1. Затверджені маршрути до спроможних закладів охорони здоров’я. Туди доправляють пацієнтів із пріоритетними станами, як-от:
    • гострий мозковий інсульт
    • гострий інфаркт міокарда
  1. Спільно зі Світовим банком розпочато проєкт із підготовки працівників відділень екстреної медичної допомоги за новими стандартами.

«Все це підвищить якість послуг, які надають центри екстреної медичної допомоги та дозволить зберегти людські життя», — підсумували в МОЗ.

Нагадаємо, раніше МОЗ повідомляв про 13 млрд грн та 1000 нових автомобілів для екстреної медицини за рік.

За матеріалами фейсбук-сторінки МОЗ

logo