Через які управлінські помилки ви втрачаєте кошти медзакладу

14 липня 2021
292
Середній бал: 5 із 5

MCFR Охорона здоров’я запрошує на преміум-захід для керівників медзакладу на тему «Кошти медзакладу: через які управлінські помилки ми їх втрачаємо»

Зареєструватися ►►►

Захід відбудеться 19-21 серпня 2021 року. Долучитися можна онлайн

Лектор — Олег Юдін, адвокат, Голова Ради захисту прав лікарів, Одеса.

Через які управлінські помилки ви втрачаєте кошти медзакладу

«Запрошую не тільки керівників приватних ЗОЗ, а й КНП, адже автономізація — це не просто зміна букв в назві медичного закладу. Це зміна філософії менеджменту і фундаментальних основ комунікації з пацієнтами, персоналом і партнерами. А ще це вміння дбати про власний юридичний захист, а перший крок до цього — порядок у документах ЗОЗ» – Олег Юдін

У програмі заходу лектор роз’яснить такі питання:

  • У медзакладі лікують чи надають послуги: яка філософія втримає вас на плаву
  • Які методи економії призведуть до втрати ліцензії
  • Які юридичні хитрощі необхідно знати, щоб регулювати ціни на медичні послуги
  • Які документи мають силу врятувати кошти медзакладу
  • Керівник оформив зручні для закладу рішення локальними документами: програв чи виграв?
  • Як не втрачати дохід через конфлікти з пацієнтами: складаємо Правила внутрішнього розпорядку
  • У яких випадках потрібно мовчати і як це робити правильно: складаємо Положення про медичну таємницю
  • Чи розробляти Положення про комерційну таємницю у всіх медзакладах та що в ньому врахувати, щоб не розбазарити активи
  • Для чого потрібен договір надання платних чи безплатних медичних послуг і як він допомагає зберегти зароблене
  • В яких ситуаціях керівників врятували доопрацьовані форми інформованої добровільної згоди: історії із практики
  • Як уберегти свій заклад від зловживань з боку працівників
  • Яких п’ять екстрених кроків зробити, якщо пацієнт має претензію
  • Штатний юрисконсульт або найнятий адвокат: рахуємо та робимо висновки

Зареєструйтеся й отримайте СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у заході (20 балів БПР). 

logo