Навчальна програма «Клієнтський сервіс як складова медичних послуг»

9 вересня 2021
623
Середній бал: 5 із 5

Клієнтський досвід все більше стає одним із ключових чинників успіху. Погодьтеся, приємно відчувати визнання вашого медзакладу. А як відомо, найвища відзнака — визнання клієнтів. Як цього досягти? Розкажуть лектори програми

АКТИВУВАТИ БЕЗПЛАТНИЙ ДОСТУП ДО ПРОГРАМИ ⏩

⭐ 1 місяць

⭐ Сертифікат

⭐ 15 годин

Навчальна програма «Клієнтський сервіс як складова медичних послуг»

✅✅✅ Семінари та вебінари для медиків у 2021 році

Сервіс як філософія управління допомагає регулярно приємно дивувати клієнтів. Опанувавши навчальну програму «Клієнтський сервіс як складова медичних послуг», ви зміните своє мислення і поглянете на сервіс під іншим кутом, незалежно від рівня клієнтського сервісу у вашому закладі.

Якщо ви вже експерт, програма підкаже нові ідеї щодо вдосконалення сервісу. Якщо ж ви нічого не знаєте про клієнтський сервіс, уроки допоможуть зрозуміти, наскільки важливо його впроваджувати та які методи краще застосовувати. Ця програма для керівників усіх рівнів будь-якого закладу — від директора й меддиректора та їх заступників до керівників структурних підрозділів. Словом, ця програма для вас.  

Структура програми

Впровадження клієнтського сервісу

Робимо перші кроки  ✏️ 5 УРОКІВ

Удосконалюємо роботу реєстратури  ✏️ 3 УРОКИ

Оцінювання сервісу

Оформлюємо документи ✏️ 2 УРОКИ

Налаштовуємо зворотній зв’язок ✏️ 4 УРОКИ

Навчайтеся у Вищій школі керівника медзакладу. Освойте уроки, складіть підсумковий тест та отримайте СЕРТИФІКАТ.

Навчальна програма «Клієнтський сервіс як складова медичних послуг»

Отримати сертифікат

logo