text
Медична справа

У Києві 28 листопада відбудеться семінар щодо організації обігу і зберігання лікарських засобів у закладі охорони здоров’я

  • 27 жовтня 2014
  • 64

Журнали «Довідник головної медичної сестри» та «Управління закладом охорони здоров’я» запрошують узяти участь у семінарі, який відбудеться в Києві 28 листопада 2014 року

ЧАСТИНА 1.

Завдання та обов’язки уповноваженої особи ЛПЗ:

  • вхідний контроль якості лікарських засобів
  • ведення необхідної документації
  • вилучення з обігу закладу охорони здоров’я неякісних, фальсифікованих, незареєстрованих лікарських засобів
  • взаємодія з територіальним органом Державної служби України з лікарських засобів

Порядок проведення перевірок територіальними органами Держлікслужби України

Зберігання лікарських засобів відповідно до їх фізико-хімічних властивостей та фармакологічних груп.

Особливі умови зберігання лікарських засобів:

  • які потребують захисту від світла
  • які потребують захисту від дії вологи
  • які потребують захисту від випаровування
  • які потребують захисту від дії підвищеної чи пониженої температури
  • які потребують захисту від дії газів, що містяться в навколишньому середовищі
  • пахучих, барвних
  • дезінфекційних засобів
  • вогненебезпечних (легкозаймистих) речовин

Типові недоліки та зауваження щодо зберігання лікарських засобів у ЛПЗ

ЧАСТИНА 2.

Нове в законодавстві

Найбільш важливі зміни у нормативній базі, пов’язані з обігом сильнодіючих, наркотичних, психотропних засобів та їх прекурсорів. На що звернути увагу?

Порядок проведення перевірки щодо обігу наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів

Перелік документів, які необхідно надати на вимогу посадових осіб при проведенні перевірки

Умови зберігання наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів

Перевірка ведення облікової документації

Вимоги законодавства України щодо здійснення обліку та знищення наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів: журнали (книги) обліку, медична документація, акти знищення, баланси товарно-матеріальних цінностей тощо

Обов’язкова звітність

Звірка фактичної наявності наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів з даними журналів (книг) обліку та даними бухгалтерського обліку 

Для слухачів передбачено:

  • забезпечення навчально-методичним матеріалом
  • обід та кава-паузи
  • СЕРТИФІКАТИ про участь у семінарі

ВАРТІСТЬ НАВЧАННЯ — 850 грн. (з ПДВ)

Передплатникам видань Видавничого дому МЦФЕР надається знижка 10%

Докладна інформація — у Департаменті освітніх програм МЦФЕР seminar@mcfr.com.ua; www.shop.mcfr.com.ua

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх професійних подій!

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!

Щоб полегшити Вашу роботу, підготувала статтю "Медичні огляди медичних працівників: законодавство, періодичність, документація". 

Скачайте зразки документів та читайте, як організувати медогляди працівників Вашого закладу охорони здоров’я. 

Скачати форми 
Головний редактор
Олена Алехно