З питань передплати телефонуйте 0 800 212 012 (усі дзвінки безплатні)

Активуйте подарунковий доступ >

Медична справа

Примірники нормативно-правових актів у працівників медичного закладу

  • 16 серпня 2017
  • 208

Запитання

Чи обов'язко керівництву медичного закладу мати роздруковані примірники нормативно-правових актів? Як зберіати ці документи? У кого конкретно повинні бути приміриники профільних наказів?

Відповідь

Під час будь-якої перевірки закладу охорони здоров’я контролюючими органами комісія може перевірити наявність того чи того обов’язкового примірника нормативно-правового документа. Документи мають бути у роздрукованому вигляді, проте не завадять і електронні версії. Варто попіклуватися, щоб весь медичний персонал закладу мав доступ до цих нормативно-правових актів (і за наявності електронних версій — до комп’ютерів, де вони збережені).

Основні етапи створення нового медзакладу — надавача первинної медичної допомоги

Практичні поради
Павло Брагінський,юридичний радник Проекту з підтримки реформи ПМД
Новий заклад має бути доцільним та відповідати інтересам громади, а громада повинна мати можливість фінансово забезпечити створення закладу, який буде надавати ПМД на належному рівні. Тобто для створення власного закладу ПМД, потрібно розуміти, яким він буде.

Тому завдання керівництва закладу, як головного лікаря, так і головної медичної сестри, — ознайомитися з Переліком обов’язкових примірників нормативно-правових актів  та забезпечити ними заклад охорони здоров’я. Такий перелік має певну структуру: у розділі 1 перераховано необхідні закони України, у розділі 2 — постанови Кабінету Міністрів України, у розділі 3 — накази профільних міністерств та відомств (насамперед накази Міністерства охорони здоров’я України). Це зроблено тому, що різні групи документів мають бути у різних кабінетах закладу охорони здоров’я.

Примірники нормативно-правових актів у працівників медичного закладуЧитайте: "Наркологический осмотр: порядок и документация"

 

Так, закони України та постанови Кабінету Міністрів України мають зберігатися у:

  • кабінеті головного лікаря;
  • кабінеті заступника головного лікаря;
  • організаційно-методичному відділенні;
  • кабінеті юрисконсульта.

Щодо наказів профільних міністерств та відомств, то їх потрібно зберігати у:

  • кабінеті головного лікаря;
  • кабінеті заступника головного лікаря;
  • організаційно-методичному відділенні;
  • кабінеті юрисконсульта;
  • кабінеті завідувача відділення;
  • кабінеті лікаря.

Також варто простежити, щоб всі документи були чинними, в останній редакції. Адже при будь-якій перевірці комісія може звернути увагу на те,чи, наприклад, у кабінеті завідувача відділення є той чи той нормативно-правовий документ та чи в нього внесено останні зміни. Якщо документ буде застарілим, це вважатиметься за порушення.

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся

Щоб полегшити Вашу роботу, підготувала статтю "Медичні огляди медичних працівників: законодавство, періодичність, документація". 

Скачайте зразки документів та читайте, як організувати медогляди працівників Вашого закладу охорони здоров’я. 

Скачати форми 
Головний редактор
Олена Алехно