text
Медична справа

Вимоги до приміщень для зберігання лікарських засобів, чутливих до зовнішніх чинників

  • 31 серпня 2017
  • 113

Запитання

Чи висуваються законодавством якісь вимоги до приміщень, в яких зберігаються чутливі до зовнішніх умов лікарські засоби?

Відповідь

Вимоги до приміщень для зберігання лікарських засобів, чутливих до зовнішніх чинників

  • Улаштування, склад і розміри площ приміщень зберігання мають відповідати всім вимогам нормативно-технічної документації (методичним рекомендаціям, нормативній внутрішньовідомчій документації тощо).

Читайте про облік лікарських засобів та медичних виробів по-новому.

  • Приміщення мають забезпечуватися протипожежними засобами відповідно до встановлених норм.
  • Має підтримуватись певна температура та вологість повітря, періодичність перевірки яких проводиться не менше одного разу на добу; для виконання цієї вимоги приміщення обладнується термометрами та гігрометрами, які закріплюються на внутрішніх стінах, далеко від нагрівних приладів, на висоті 1,5−1,7 м від підлоги та на відстані не менше 3 м від вхідних дверей (для кожної кімнати ведеться картка обліку температури та відносної вологості).
  • Для підтримки чистоти повітря приміщення слід обладнати приточно-витяжною вентиляцією (у випадку неможливості обладнати приміщення зберігання приточно-витяжною вентиляцією рекомендується обладнати у матеріальних кімнатах кватирки, фрамуги тощо).
  • Неприпустимо обігрівати приміщення газовими приладами з відкритим полум’ям або електронагрівальними приладами з відкритою електроспіраллю.
  • На складах, розташованих в кліматичній зоні з великим відхиленням від допустимих норм температури та відносної вологості повітря, приміщення мають обладнуватися кондиціонерами.
  • Приміщення мають забезпечуватися необхідною кількістю стелажів, шаф, піддонів, підтоварників тощо.
  • Розташування стелажів, шаф, піддонів, підтоварників здійснюється таким чином, щоб вони знаходились на відстані 0,6−0,7 м від зовнішніх стін, не менше 0,5 м від стелі і не менше 0,25 м від підлоги.
  • Стелажі та інше обладнання відносно вікон мають розташовуватися так, щоб проходи між стелажами були освітлені, а відстань між ними становила не менше 0,75 м, щоб забезпечити вільний доступ до товару.
  • Приміщення мають утримуватись у чистоті, підлога періодично (але не рідше 1 разу на день) прибирається вологим способом із застосуванням дозволених мийних засобів; у приміщеннях необхідно систематично проводити заходи боротьби з гризунами, комахами та іншими шкідниками.

Актуальне в журналі «Управління закладом охорони здоров'я»:

Укладаємо колективний договір: крок за кроком

Колективний договір є універсальною формою врегулювання відносин між сторонами незалежно від виду господарювання, організаційно-правової форми та форми власності закладу охорони здоров’я. Тому знати, як правильно укласти колективний договір, — обов’язок кожного керівника. Скористайтеся порадами експерта, щоб створити колективний договір для свого закладу

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах

Зареєструйтеся — і двері для Вас відчинені!

Отримуйте лише фахову інформацію: 
  • скачуйте зразки документів безплатно
  • користуйтеся нормативно-правовою базою
  • дізнавайтеся новини галузі охорони здоров’я

 

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І читатиму далі
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль