text
Медична справа

Чи потрібно подавати звітність про прийнятих працівників до центру зайнятості

  • 24 листопада 2016
  • 5306

Запитання

Після того, як була скасована форма 5-ПН заклад охорони здоров’я звіту про прийнятих працівників до центру зайнятості не подав. І одразу ж отримав від центру зайнятості претензію. Мовляв, у Законі про зайнятість скасовано тільки форму подання, а не обов’язок повідомляти про нових працівників. Чи правомірна позиція центру зайнятості?

Відповідь

Діяльність Державної служби зайнятості регулюють такі Закони України:

Дізнайтеся про:

Прийняття на роботу до закладу охорони здоров’я по-новому

Оформлення наказу про прийняття медичного працівника на роботу за сумісництвом

Підпункт 4 частини третьої статті 50 Закону № 5067 містить перелік відомостей, які роботодавці мають своєчасно та в повному обсязі подавати територіальним органам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції (тобто до Державної служби зайнятості). До них належить інформація про:

  •  попит на робочу силу (вакансії) (за формою звітності № 3-ПН, затвердженою наказом Мінсоцполітики від 31.05.2013 № 316);
  • заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку зі змінами в організації виробництва і праці (за формою звітності № 4-ПН, затвердженою наказом Мінсоцполітики від 31.05.2013 № 317).

    Як бачимо, з-поміж цих відомостей  інформації про прийняття на роботу працівників та обов'язку подавати її до Державної служби зайнятості Закон № 5067 не має.

Чого не можна сказати про Закон № 1533. У його підпункті 2 частини другої статті 35 ми й тепер можемо знайти норму, що зобов’язує роботодавців інформувати центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, про прийняття на роботу працівників.

Чи потрібно подавати звітність про прийнятих працівників до центру зайнятостіЧитайте: "Форма № 063/о: скачайте бланк документу"

 

Утім, це лише підтверджує неузгодженість законодавства, що іноді зустрічається.

Із 30.04.2013 наказ Мінсоцполітики «Про затвердження форми звітності № 5-ПН «Звіт про прийнятих працівників» та інструкції щодо її заповнення» від 14.07.2011 № 279 втратив чинність (за наказом Мінсоцполітики від 18.03.2013 № 123).

Тепер повідомлення про прийняття працівників (до початку роботи) роботодавці подають до ДФС згідно з постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 № 413.

Чи потрібно подавати звітність про прийнятих працівників до центру зайнятостіЧитайте: "Декларація про відходи: зразок та правила надання"

 

Тому претензія центру зайнятості до закладу охорони здоров’я є неправомірною — звіт про прийнятих працівників за формою № 5-ПН він подавати вже не повинен.

Однак  радимо наразі до приведення у відповідність законодавства надавати до центру зайнятості відомості про прийняття на роботу працівників за будь-якою формою та в будь-які терміни. Бо, як ми довели, це питання законодавством не унормоване.

Освітні заходи

Школа

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!

Щоб полегшити Вашу роботу, підготувала статтю "Медичні огляди медичних працівників: законодавство, періодичність, документація". 

Скачайте зразки документів та читайте, як організувати медогляди працівників Вашого закладу охорони здоров’я. 

Скачати форми 
Головний редактор
Олена Алехно