Запитання
Як скласти та оформити графік прибирання приміщень для брудної білизни у медичному закладі?
Відповідь
Всі поверхні у санітарній кімнаті мають бути роблені з таких матеріалів, що легко піддаються вологому прибиранню і дезінфекції. Санітарна кімната має бути обладнана:
- витяжною механічною вентиляцією;
- бактерицидним опромінювачем;
- окремим входом;
- умивальником;
- ліктьовими дозаторами з антисептиком і рідким мийним засобом для оброблення рук;
- закритим диспансером з одноразовими рушниками для висушування рук;
- дезінфекційними засобами;
- інвентарем для прибирання;
- ганчірками;
- стелажами з покриттям;
- спеціальним одягом;
- засобами індивідуального захисту.
Читайте: "Дії медпрацівника в разі смерті людити поза межами медзакладу"
Основні етапи створення нового медзакладу — надавача первинної медичної допомоги

Прибирання у приміщеннях для брудної білизни
Частота прибирання | Дії медсестер |
---|---|
Щодня | Здійснювати вологе прибирання із застосуванням мийно-дезінфекційних засобів |
Не менше двох разів на добу | Опромінювати приміщення протягом 30 хвилин |
Кожні три дні | Проводити генеральне прибирання із використанням дезінфекційних засобів, включаючи оброблення стін і вікон приміщення |